datezone ogłoszenia
zadzwoń

70 877 70 53 wew 124

Wyślij sms

o Treści MOKRA.KAPA na nr 73976

70 877 70 53 wew 124

Witaminy dla lepszego zdrowia erekcji

Wyślij sms o Treści MOKRA.KAPA na nr 73976

Zaburzenia erekcji to coś, z czym w pewnym momencie ich życia będziemy musieli się zmagać. Nawet poza zaburzeniami erekcji mężczyzna powinien również wziąć pod uwagę ogólny stan swojego penisa i jakość erekcji, którą może osiągnąć.

Problem można uznać za zaburzenia erekcji, jeśli nie jesteś w stanie osiągnąć erekcji w ogóle lub kiedykolwiek, lub gdy nie możesz osiągnąć erekcji tylko w określonych sytuacjach, ale nie na seks. Trzecią oznaką zaburzeń erekcji jest to, że możesz osiągnąć erekcję, ale nie jest ona wystarczająco mocna lub nie utrzymuje się wystarczająco długo, aby móc uprawiać seks.

Oczywiście istnieją leki, które można zażywać w celu uzyskania erekcji, jednak są to balsamy, które nie wpływają na stan erekcji Twojego penisa. Zmiany stylu życia, które można podjąć, aby utrzymać penisa i, ogólniej, układ krążenia w dobrej kondycji, aby móc cieszyć się zdrowszymi, mocniejszymi erekcjami.

 

Witamina D

 

Tak, witamina D jest dobra dla twojego D! W oparciu o badania, twoje jądra mają więcej receptorów dla witaminy D niż gdziekolwiek indziej w twoim ciele , co wskazuje, że witamina jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania. Nie tylko to, ale u mężczyzn badanych z niskim poziomem witaminy D – z niedoborem witaminy D – ponad 30% z nich miało większe prawdopodobieństwo problemów z erekcją niż mężczyźni, którzy mieli wystarczający poziom witaminy D w swoich systemach.

Okazuje się, że niedobór witaminy D jest w rzeczywistości dość powszechny. W rzeczywistości badanie z początku 2000 roku wykazało, że jedna trzecia ludzi w Stanach Zjednoczonych nie miała jej wystarczająco dużo. Jeśli nie masz wystarczającej ilości witaminy D (proste badanie krwi poinformuje Cię o tym – porozmawiaj ze swoim lekarzem), możesz zwiększyć poziom witaminy D, jedząc takie rzeczy jak łosoś lub tuńczyk lub decydując się na produkty mleczne wzbogacone witamina D.

 

Witamina C

 

Witamina C jest nie tylko przydatna w zapobieganiu dolegliwościom, takim jak szkorbut, ale jest również ważna dla naczyń krwionośnych – tych samych naczyń krwionośnych, które zalewają penisa, aby uczynić go twardym. Widzisz, witamina C jest bardzo bogata w przeciwutleniacze, a przeciwutleniacze zwiększają produkcję chemikaliów, takich jak tlenek azotu, i zapobiegają ich rozkładowi. Tlenek azotu otwiera naczynia krwionośne i wspomaga przepływ krwi, podobnie jak Viagra robi to, co robi.

Tak więc, chociaż witamina C nie sprawi, że staniesz się twardy (nie spodziewaj się, że przy śniadaniu nagle pojawi się przy stole, gdy wypijesz sok żołądkowy), wspomaga w tym naturalne funkcje twojego organizmu. Na szczęście witamina C znajduje się w tak wielu produktach, które prawdopodobnie już Ci się podobają, ale jeśli chcesz podnieść swój poziom, koniecznie zafunduj sobie kilka łyków soku pomarańczowego rano lub zjedz koktajl jagodowy lub sałatkę z jarmużu aby zagwarantować codzienną dawkę.

 

Witamina B9

 

Kiedy pijesz szklankę mleka lub soku pomarańczowego albo wrzucasz garść liści szpinaku do sałatki lub makaronu, uzupełniasz zapasy witaminy B9 w organizmie. Witamina B9 jest bogata w kwas foliowy, który stymuluje produkcję nowych krwinek, nie wspominając o produkcji plemników. W małym badaniu z 2014 r. – jednym z niewielu prawdziwych badań łączących witaminę bezpośrednio z omawianym tematem – stwierdzono korelację między zaburzeniami erekcji a niedoborem kwasu foliowego.

 

Dodatki do notatki

 

Aby objąć więcej podstaw, oto lista suplementów, które należy wziąć pod uwagę dla zdrowia erekcji. Sugeruje się, abyś przed podjęciem decyzji o suplementacji porozmawiał z lekarzem lub zlecił wykonanie badania krwi w celu zidentyfikowania wszelkich możliwych, rzeczywistych niedoborów, zanim spróbujesz je naprawić, ponieważ zbyt duża ilość witaminy w twoim systemie może być po prostu tak źle, jak posiadanie za mało.

W metaanalizie badań przeprowadzonych wśród ponad 2000 mężczyzn wykazano, że czerwony żeń-szeń „znacząco poprawia erekcję” i „może być skutecznym ziołowym leczeniem zaburzeń erekcji”.

Nie wykazano, aby arginina była czynnikiem zaburzeń erekcji u osób z jej niedoborem, jednak wykazano, że jest to aminokwas poprawiający przepływ krwi.

 

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x